روشی ایدآل جهت دلکره کردن موها

همانطور که می دانید با استفاده از رنگ مو نمی توان، رنگ موها را روشن کرد، و دکلره کردن مو (با از دست دادن رنگ دانه های مو) روشی مناسب برای اینکار است.
در ادامه این مقاله خواهید آموخت زمانیکه موهای خود را دکلره می کنید چگونه از عوارض جانبی ناخواسته دلکره کردن مو جلوگیری کنید.

روشی ایدآل جهت دلکره کردن موها

همانطور که می دانید با استفاده از رنگ مو نمی توان، رنگ موها را روشن کرد، و دکلره کردن مو (با از دست دادن پیگمنت های مو) روشی مناسب برای اینکار است. در ادامه این مقاله خواهید آموخت زمانیکه موهای خود را دکلره می کنید چگونه از عوارض جانبی ناخواسته دلکره کردن مو جلوگیری کنید.

موهای شما به صورت طبیعی بلوند نیست، و تنها ۵ درصد از افراد دنیا دارای این مدل رنگ مو هستند. در آلمان که مهد زنان دارای پوست و موی روشن است، به صورت متوسط یک سوم زنان رنگ پوست روشنی دارند، اما تعداد کمی از آنها دارای موهای بلوند هستند. محدودیت طبیعی موجود در طبیعت باعث علاقمندی بیشتر زنان به این رنگ مو شده است.

دستیابی به این مدل رنگ مو نیازمند ارزان نیست، اما تغییر چشمگیری در ظاهر شما ایجاد می کند. دکلره کردن تنها راهی است که به راحتی می توانید به رنگ بلوند مورد علاقه خود دست یابید. با  این وجود دکلره کردن، روشی بسیار حساس است که نیازمند توجه ویژه در زمان استفاده می باشد؛ سه نکته کاربردی زیر را در استفاده از این مواد در نظر بگیرید:

نکته۱:

اگر شما به دنبال بلوند کردن موهای خود هستید و در نظر دارید رنگ موی شما طبیعی بنظر برسد، نباید بیشتر از دو درجه موهای خود و همچینین ابروهایتان را روشن کنید. دقت کنید، در صورتیکه تفاوت رنگ زیادی بین رنگ موی ابرو و سرتان وجود داشته باشد، رنگ موی شما مصنوعی بنظر می رسد.

نکته۲:

دقت کنید، اگر موهای رنگ شده اید دارید و در منزل اقدام به دکلره کردن موهای خود می کنید، با رنگ موی بسیار متفاوتی مواجه خوهید شد.چراکه،  به دلیل نفوذ بیش از حد رنگ در رنگدانههای مو، رنگ موی شما تیره تر از آنچه در روی جلد رنگ مو به آن اشاره شده و انتظار دارید، تبدیل خواهد شد.

نکته۳:

زمانیکه در مقابل اشعه آفتاب قرار می گیرید، قرمزی موهایاتان مشهود می شود؟ در این صورت لازم است پیگمنت های قرمز موهایتان برداشته شود. در غیر این صورت، باعث زردی رنگ بلوند روشن موی شما خواهد شد.

با این وجود استفاده از پودر دکلره در منزل و بدون نظارت فردی متخصص توصیه نمی شود، چراکه باعث آسیب جدی به موهای شما خواهد شد. پودر دکلره بیول در دو مدل به بازار عرضه شده است. پودر دکلره سفیدبیول و پودر دکلره آبی بیول که توان ۷ تا ۸ پایه روشن نمودن مو را دارا می باشد.

بیول برای شما آرزوی زیبایی ماندگار و تغییری سالم در راستای بهبود حال و هوای زندگی شما را دارد. در همین راستا نیر با تولید محصولاتی با کیفیت به دنبال برآورده نمودن نیاز شما همراهان گرامی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *