بهترین انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ لباس

 پوشیدن هر رنگ لباس با هر رنگ مویی برای خانم ها مناسب نیست و یکی از مهمترین دغدغه خانم ها انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ لباس می باشد.

زیبایی بیشتر حق همه خانم ها است و انتخاب مناسب رنگ لباس و رنگ مو  میتواند یکی از مهم ترین انتخاب ها برای خانم ها باشد .

در حال حاضر رنگ موهای مختلفی از جمله خارجی و داخلی در بازار وجود دارد و بسیاری از خانم ها تمایل دارند برای مجالس مهم و مهمانی های رسمی رنگ موهای خودشان را بر اساس رنگ لباسشان انتخاب کنند. شما همیشه باید رنگی را انتخاب کنید که زیبایی شما را بیشتر کند و شخصیت شما را افزایش دهد.

انتخاب اشتباه می تواند شما را ناخوشایند کند. در کنار آن شما باید به کیفیت محصولی که روی موهایتان اعمال می کنید توجه داشته باشید، زیرا ممکن است به موهایتان آسیب برساند. اگر به دنبال راه هایی هستند که  انتخاب بهترین رنگ مو را متناسب با رنگ لباس تان داشته باشید .

بیشتر بدانید  این رنگ لباس ها به همه رنگ پوستی می آیند.

– اگر موهایی بلوند دارید از رنگ‌ های گرم و روشن مثل زرد، نارنجی، قرمز مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای مایل به زرد و خاکستری مایل به قهوه‌ای استفاده کنید.

–  خانم‌ های سبزه با موهای مشکی بهتر است لباس‌ های سبز، آبی، نارنجی، قهوه‌ای شکلاتی و صورتی بپوشند.

–  افرادی که موهایی از طیف قرمز دارند می‌ توانند لباس‌هایی به رنگ قهوه‌ای، نارنجی و خاکستری مایل به قهوه‌ای، شیری و سبز بپوشند.

– خانم‌های جوان یا مسنی که موهایشان به رنگ خاکستری است، اگر از رنگ‌های روشن و زنده مانند قرمز، بنفش، آبی روشن، سبز و طلایی استفاده کنند زیباتر می شوند. رنگ‌های خاکستری، بژ و قهوه‌ای مایل به زرد به هیچ وجه به این خانم‌ها توصیه نمی‌شود.

تجربه یک زندگی شیک همراه با کامن مارکت  !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *