شش رژ لب خنک و جذاب تابستانی که حتما باید امتحان کنید

در تابستان همه چیز تغییر می کند.

از بستنی های خنک، میوه های آبدار،

تعطیلات و سفرهای تابستانی گرفته تا استخر،

دریا و آبتنی همه و همه از جذابیت های این فصل هستند.

آرایش چهره نیز در تابستان تغییر می کند.

در این فصل به علت شدت تابش نور خورشید استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت بیشتری پیدا می کند

و به دلیل تعریق پوست استفاده زیاد از لوازم آرایش به حداقل می رسد.

یکی از مواردی که در این فصل باید به آنها توجه کرد، استفاده از رژ لب های با چربی کمتر است.

این کار از ماسیدن رژ لب بر روی لب ها جلوگیری کرده و به زیباتر به نظر رسیدن آنها کمک می کند.

رنگ رژ لب یکی دیگر از مواردی است که در فصل تابستان تغییر می کند.

در ادامه چند نمونه رنگ رژ لب زیبای تابستانی را مشاهده می کنید:

۱- مرجانی

مرجانی یکی از زیباترین رنگ های رژ لب تابستانی است که ظاهر شما را با سواحل مرجانی زیبا هماهنگ می کند. این رنگ گرم با پوست های برنز ترکیب فوق العاده جذابی ایجاد می کند. افرادی که پوست روشن دارند نیز می توانند با استفاده از یک رژ مرجانی تیره زیبایی چهره خود را دوچندان کنند.

 مرجانی

۲- گیلاسی

رنگ گیلاسی آمدن تابستان را فریاد می زند. این رنگ رژ ترکیب بسیار زیبایی با پوست های گندمی ایجاد می کند و به چهره افراد با پوست روشن و موهای تیره جذابیت خاصی می بخشد.

گیلاسی

۳- هلویی

هلویی یکی دیگر از رنگ های زیبا برای انتخاب یک رژ لب تابستانی است که ما را به یاد یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی می اندازد. این رنگ ملیح و دخترانه یکی از پرکاربردترین رنگ رژهایی است که در ترکیب با یک سایه ملایم و طلایی زیبایی فوق العاده ای به چهره می بخشد. این رنگ رژ هم بر روی پوست های تیره و هم روشن (به شرط داشتن آرایش گرم) ترکیب جالبی را ایجاد می کند.

هلویی

۴- کالباسی

رژ لب کالباسی یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین رنگ ها در میان خانم هاست که  که در رنج رنگی قرمز به صورتی تیره با زیر تن های قهوه ای یا زرد دیده می شود. این رنگ در بین علاقمندان به آرایش ملایم طرفداران زیادی دارد و با رنگ پوست گرم و سبزه بخوبی سازگار است.

 کالباسی

۵- آلبالویی

آلبالویی یکی دیگر از رنگ هایی است که ما را به یاد یکی از خوش طعم ترین میوه های تابستانی می اندازد. این رنگ نماد عشق، وفاداری و قدرت است و یکی از رنگ های پرطرفدار در میان خانم هاست. این رنگ رژ با پوست های برنزه و تیره سازگاری فوق العاده ای دارد.

 آلبالویی

۶- صورتی

رژ لب صورتی یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار در فصل تابستان است که به دلیل داشتن طیف رنگی متنوع برای انواع پوست مناسب است. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب طیف رنگ صورتی متناسب با رنگ پوستتان است.

صورتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *